Hoops G08 med sterk 2. plass i Hansacup

I helgen har våre 07/08 gutter vært på tur i Bergen og spilt tradisjonsrike Hansacup. Vi stilte med et lag i G15 og et i G14 – og endte med sterke prestasjoner i begge klassene.

G08 som tok 2. plass i Bærum Open i høst imponerte også denne gangen og tok seg hele veien til finalen i U14-klassen der de møtte Gimle. Det ble dessverre for tøft i finalen, men guttene tar uansett med seg pokal, medaljer og en sterk 2. plass hjem til Trondheim. I tillegg ble også Jakob Tangvold og Ian Ntagungira tatt ut til All Star laget i G14 klassen. Gratulerer!

I G15 imponerte G07 med å ta seg helt til en semifinale der det ble stopp mot suverene Ulriken. Dette etter seiere mot Fyllingen og tap for Stavanger i gruppespillet og seier mot Persbråten i kvartfinalen. Kampen mot Fyllingen på lørdag ble streamet live med kommentatorer på Bergens Tidenes sider. Stor stas!

En 2. plass og en semifinale med to lag i Hansacup er en meget bra prestasjon av G07/08 laget som denne sesongen har hadd bra utvikling både sportslig og med flere nye spillere som har kommet til. Gratulerer til G07/08 gjengen og coachene Åsmund Hiis Hauge og Stefan Aune Relling med en strek prestasjon og en fin avslutning på årets sesong.

Resultater:

G15: