G06 vant årets sluttspill i U17

I helga har vi arrangert sluttspill i U17-klassen i Munkvollhallen med tre lag. I tillegg til Sverresborgs to lag, G06 og G07-08, deltok Sørsia. I stedet for semifinalespill og finaler ble det arrangert turnering der alle lagene møtte hverandre. Og det ble tre relativt jevne og spennende oppgjør.

På fredag slo Hoops G06 sine yngre klubbkamerater 78-69. Hoops G07-08 slo sterkt tilbake på lørdag ved å slå Sørsia 74-68. Før siste kamp på søndag var situasjonen den at Sørsia måtte vinne med 8 poeng over Hoops G06 for å vinne turneringen. De startet også sterkt og ledet på det meste med 15 poeng før Sverresborg-guttene hentet de inn og til slutt vant 99-89 i en fartsfylt kamp.

Hoops G06 ble dermed årets sluttspillsmester, med Hoops G07-08 på andreplass og Sørsia på tredje. Vi gratulerer!

Neste helg er det sluttspill i U19-klassen, med tre Hoops-lag: G04, G05 og G06. Det fjerde laget er Sørsia. Semifinaler på fredag, finaler på søndag. Alle kampene går i Munkvollhallen.