Flott sesongavslutning

Onsdag kveld samlet vi hele klubben vår til den tradisjonelle sesongavslutningen på Sverresborg ungdomsskole. Rundt 250 flotte barn, ungdommer og foreldre, søsken og besteforeldre fikk plass i aulaen på skolen. Alle gode representanter for Sverresborg Hoops basketball. Arrangementet er en viktig arena for klubben vår – der vi blir bedre kjent med alle i klubben – på tvers av aldersgruppene.

Tradisjonen tro ble det servert pølse og brus i tillegg til søte fristelser fra et imponerende kakebord.

Over 100 spillere fikk premier for innsatsen i år, og trenere og tillitsmannsapparat ble gjort stas på. Leder i Hoops, Mathias Aarskog oppsummerte årets sesong, som er preget av at vi er flere medlemmer enn noen gang og at vi har levert stor idrettsglede og imponerende sportslige resultat. Arrangementet ble avsluttet med den populære loddtrekningen der et rikholdig premiebord ble fordelt på ivrige loddkjøpere.

Takk til alle som kom og bidro til en vellykket sesongavslutning.